به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی هرمزگان، مجید سلحشور در حاشیه جلسه ملاقات مردمی که صبح امروز برگزار شد، با اشاره به اهمیت ارتباط مستقیم مسئولان با مردم، اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسات، شناسایی بی واسطه چالشها و پیگیری دقیق مطالبات شهروندان در کوتاهترین زمان ممکن است.
وی گفت: در این دیدار، مراجعین مسائل و مشکلات خود را در زمینههای مختلف از جمله وضعیت پروژههای نهضت ملی مسکن، موانع موجود در اخذ سند مالکیت و مسائل مربوط به واگذاری اراضی مطرح کردند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان با تأکید بر اینکه خدمترسانی بیمنت به مردم اولویت اصلی این ادارهکل است، افزود: پس از بررسی درخواستها و اسناد ارائه شده توسط مراجعین، دستورات مقتضی به واحدهای مربوطه جهت پیگیری و حل مشکلات صادر شد.
سلحشور در پایان خاطرنشان کرد: تلاش میکنیم با حذف بروکراسیهای زائد اداری، روند رسیدگی به مطالبات مردم در حوزههای مسکن و زمینداری را تسریع بخشیم تا شاهد رضایتمندی هرچه بیشتر شهروندان عزیز استان باشیم.